back off, I´m home.

jag är hemmmmmmmaaaa!
jag ska inte slösa bort min tid med att skriva utan det kommer massa bilder som samlats under resan:)


lite mindre en 2 månader så var vi i mersin.
 
cinarcik
och i ungefär 1 vecka så var vi i istanbul och cinarcik. (cinarcik är som en ö utanför istanbul).

cinarcik

söt pojke äter glass.

tåg i cinarcik.
det åkte sånna här mini tåg genom cinarcik lite då och då.

söt gammal surgubbe.

en till gubbe.
mammas kompis sa att han har suttit där i flera år, han satt till och med när dom var små.

in i båten.
då var det dags att åka till istanbul.

on the boat.

lille brors skor on the boat.

häst vagn.
första dagen i istanbul så åkte vi båt över till en annan ö och var där hela dagen. tog en lång tur i en häst vagn.
det finns inga bilar på den här ön bara cyklar och häst vagnar.

ön.

havet.

hundar.
eftersom det inte finns några bilar som kan störa hundarna så kan dom ligga och sova överallt :)

katt.
ja katter får ju också sitta vart dom vill.


"stan"
det här var typ stan på ön. större en sandvikens fan ;)

hus.
det fanns hur många gammla antika hus som möjligt.

häst vagn.

mys,mys.

mat.
okej, på kvällen så satt vi oss på en fisk resturang och beställde den här..
det vita är salt! de kokar fisken i den här sallt massan, sen så hakkar de tills dom får ut fisken.
sen är det bara att äta. det konstiga var att maten var inte alls för salt?

istanbul.
det här är i istanbul.
jag stod framför den här "butiken" och garvade och garvade. är det bara jag som tycker att det ser roligt eller, det är jätte litet!

coco chanel?
haha, det här var ju nästan värre..
kolla väskan på sidan de ska vara fejk coco chanel.
ganska snygga faktist ;)

hus.
det fanns gammla hus även i istanbul.

och katter.

nått torn.

torn.

igen.

.

vi fikade på en terass. (stavning)

me&istanbul

..

nån gata.

massa folk som är fika sugna ;)

jag som försökte  vara discret ...

ennu en gång massa folk&istanbul.

match!
sen så var vi på match! det sändes på TV och allt. ofc så vann laget som vi hejjade på . FENERBAHCE!

jag lära ju smälta in i publiken så jag skaffade en sånnhär, hehe.

fasst det räkte inte, jag sticker fortfarande ut.

så jag och syrran skaffade oss varsin tröjja!! oj kolla jag ser längre ut en menal? :S

det här var bara i början sen var det smockat!

lalalalala!!!

suddig bild men det här är roberto carlos.

yeyeye.

banni.
vi bodde hoss pappas kusin i istanbul och de hade en katt som hette banni och han var jätte söt hahah.
det blev som en liten barn saga.

banni.

på flygplatsen hade vi lite tråkigt så det blev lite bilder där också.

ha?

naaw, hahha lillebror är söt på bilden.

så nu har ni fått sett mycket.




Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder!

du är jätte lik min kusin!

hon är från rummänien ( stavning)

jag gillar din/eran blogg mkt!

2009-08-18 @ 15:50:01
Postat av: heval

åå tack så mycket, fortsätt läs :)

2009-08-18 @ 19:15:30
Postat av: maria

tack för din röst :) allt bra idag? :)

2009-08-19 @ 10:02:03
URL: http://s0ckerbit3n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0