congratulations!

hej hej.

jag vet att jag inte har skrivit på någon dag nu men jag hinner inte alltid.. och ibland orkar man bara inte.
för att om jag skriver fasst att jag inte har nått att skriva då blir det ju faktiskt inte nått kult inlägg utan typ:
hej jag har varit i skolan, hej då.
oj så kul det där var att läsa.
haha, ne men jag skriver iallafall när jag får lust;)
det är bättre så för då kanske jag skriver lite intresanta saker.

okej, en fråga till er där ute.
kan man ha converse på vintern? :)
för det har jag tänkt ha, jag älskar converse, köpte ett par nya idagi vit färg med blå och röda ränder där nere, ni vet sånn där klassisk modell.

eeh, vad mer skulle jag säga? joo, GRATTIS micheal jakson, rest in peas..
du skulle ha blivit 51 år idag..
men som jag alltid säger : always king of pop.

jag hade inte så mycket mer att säga men fortsätt rösta på header bild;)

puss.

got my eyes on you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0