nittondeaugustitvåtusennio.

vet ni vad? idag när jag vaknade så trängde sig solen in genom mina persiener(stavning).
är det bara jag som blir glad och vill vakna på morgonen?

nog pratat om solen och mitt konstiga humör.
idag så är jag och min lillebror hemma själva nästan hela dagen.
jag vet inte vad jag ska ta och hitta på med honnom.
vi kanske åker ner till stan och går på bio.. nån bra film som går?
för jag måste endå ner och fixa med min mobil.

okej just nu får ni nöja er med lite tråkig information, lägger ut ett till inlägg senare. puss.


Kommentarer
Postat av: maria

härligt!:) jora det är bra, lite trött bara..

2009-08-19 @ 10:23:09
URL: http://s0ckerbit3n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0