the first school dayyy

Cha Cha,

Rebecka is back in buissnes (h), and we like it :)

Jaja, idag började iallafall skolan, första skoldagen.. hmm, inte kul men det funkade, fast man vill ju såklart ha mer sommarlov ? o; .
Ja men iallafall jag vaknade klockan kvart i 7 i morse fast jag hade sovmorgon till klockan 9 :o
Men så iallafall gjorde mig klar sen mötte amanda therese och mathilda.. saknade människor vill jag säga !!
Sen cyklade vi till skolan och vi alla samlades i matsalen först och blabla,, men sen fick vi gå upp till klassrummet och alla satt där när jag och matti kom upp, så alla bort satt ihop som ett stort U , men så var det 2 bort i mitten så jag ba till matti;
- men jag vill inte sitta i mitten :o.
så det fanns ju inget annat val så vi gick och satt oss där i mitten och där satte vi hela dagen ;).
Riktigt trevligt att sitta med matti iallafall :) . Jag och hon är i samma grupp i alla grupper (y), men ingen grupp med amanda eller therese ): .
Sen va jag med messan och har nyss tränat fotboll,
Och ätit tacos, men nu ska jag upp och duscha,

Puss /             REBECKA



 

Kommentarer
Postat av: amanda

sv: ah det kommer vi , det hoppas jag. det har varit allt för längesenn nu ! har saknat dig nå enormt :) <3333333

2009-08-20 @ 22:45:02
URL: http://amandaeva.blogg.se/
Postat av: maria

jo jag gjorde det..



guuud vad drygt det är att börja skolan!

2009-08-21 @ 13:45:05
URL: http://s0ckerbit3n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0