when i was born.

vet ni vad ni ska få vänta med den snygga designen lite till för att vi hann inte idag.
becka har match och jag lära åka till sjukhuset och lämna massa blodprover för att kolla..
jag vart ju sjuk i turkiet och nu vill de kolla upp det igen.. booring men aja.
de fick veta att jag hade nått med ryggen också.. som om det inte var nog med det jag redan får då och då.
typ förskylingar och sånt menar jag då.

aa iallafall tillbaks till ryggen, de sa att den inte var sne men typ hade en knöl? eller  nått sånt, det var nått som int e stämmde med min rygg i allafall, de sa att jag inte behövde operera eller ha korsett( tack och lov!) men att jag ska till sjukgymnast och göra nått..
 
hoppas ni förstår lite vad det handlar om iallafall, jag är inte så duktig på att hänga med i läkarspråket;)

eeh, i skolan var det bara som vanlig då.. vi hade ett "prov" det var att man skylle stava rätt på massa ord på svenska,
så bäst som jag är så kunde jag inte stava till jouröppet ne för jag skrev "skoröppet" haha, u know skiiils;)
det låter typ som skor ni vet sånna som man har på fötterna typ skor öppet? :P
haha, aja ne men nu ska jah hitta på nått. puss.



haha, när jag var liten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0