8/7-09 = 22dagar kvar:)

hejhej :),

Idag vaknade jag runt halv 11, gick ner..kände inte för att äta nån frukost idag så det gjorde jag inte;).
Sen typ kollade lite på tv, sen gick upp sminkade och fixade mig, åt lite yoghurt då,
lyssnar alltid på musik varje morgon när jag fixar mig så tipsa gärna mig om musik, ge mig en komentar om bra låtar :)
sen åkte hem till melissa, vi gjorde massor.. vi bestämde oss tillexempel för att grilla marsmallows, så det gjorde vi men vi fick typ inte fatt på grillen helt men några marsmallows fick vi grillade;) ,
Sen kom hennes mamma utrusandes och hon skulle in till gävle och kolla på Nanne grönwall och hon frågade om vi skulle med vi typ tveka, sen jag ba; jag vill åka men endå inte..
Messan; varför vill du inte åka?.
Jag; JAG VET INTE, VI DRAR !!!
så vi spraaaang iin och sprutade på oss parfymer och hårspray för att inte lukta eld;).
Men det gick bra så vi skyndade oss in i bilen och åkte upp till Gävle på Sommarkväll och hade det hur bra som helst:)
Bra dag ! (y)


jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0