ICE AGE3

jag läste nyss igenom rebeckas inlägg och såg att hon också hade varit på ICE AGE3.
det var igår som jag och min lillebror åkte och kollade på den.

igår:

jag vaknade runt 11 utav att min lille bror stirrar på mig och väntar på att jag ska vakna.
han frågade iallafall om vi skulle åka till bio och kolla på ICE AGE3.
och jag älskar att gå på bio så jag sa såklart ja :D
så jag skyndade mig att dra på mig kläder sätta upp håret sen så var det bara att gå ut i värmen.
så himla varmt!
aja, pappa körde ner åss til forum(stort köpsentrum).
när vi kom fram så gick vi direkt in på bion för att hinna med filmen som gick klockan 12.
vi hann.
vi satt oss nästan lägns bak.
och bion i turkiet är så jävla stor :O
om du någonsin har varit in på bion i sandviken så får det plats 4 stycken snviken bion.
och då menar jag den stora salongen.
i allafall så var det mäst småbarn som var på bion för klockan var bara 12 och jaa det är väll bara jag och min lillebror som orkar ta oss upp klockan 12 och gå på bio +småbarn.
filmen var ju 3D så alla fick ett par riktiga 3D glasögen i hård plast.
jag vet inte om det var så i sverige men de var assnygga hahah, de såg ut som rayban;)
iallafall så garvade jag hela filmen jag tyckte att den var asrolig.
det var typ bara jag som garvade i hela salongen. hahah.
sen så kommer jag inte ihåg så mycket mer av den dagen eller jo vi åt glass på ett cafe senare mot kvällen och imellan det så gjorde vi en massa somjag inte kommer ihåg. :P

idag:
idag vaknade jag fixade mig och så åkte hela min familj och bowlade.
och du ska bara se det är hur varmt som helst ute och när man kommer in i bowling hallen så blir det iskallt.
iallafall så vannjag om man räknar bort min lillebror som hade sid sakimojser.
föresten så var inte mamma och pappa med utan mina kusiner var med istället för dem :)
åå jag märker att det här blev ett långt inlägg så jag slutar skriva nu.
jag ska försöka lägga in lite bilder imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0