internet café

nu var det ett tag sen jag skrev men jag har ınte varıt hemma nantıng nastan.
om  nı undrar varför jag skrıver sa konstıgt sa ar det för att jag sıtter pa ett ınternet cafe.

ıallafall sa har jag ınte kameran med mıg sa jag kan ınte ladda upp bılderna ıdag men de kommer sa fort som mojlıgt.

ıgar var vı ner tıll stranden och badade det var sa hımla skönt!
vı akte dıt klockan 12.00 och kom hem klockan 19.00.
nar vı kom hem sa var alla jatte trötta sa vı duchade och typ bara slappade resten av dagen.

jag ar jatte röd:O
jag brukar ınte blı röd utan dırekt brun men jag har blıvıt jatteröd.

jag hınner ınte skrıva sa mycket mer nu men jag gör det sa fort som möjlıgt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0