Leksand onsdag -till torsdag :)

hejhejhej :)


ni borde liksom förstå endå att nu på sommarlovet uppdaterar jag inte varje dag eftersom att det inte blir datan varje dag:)
men jag ska göra så gott jag kan;)
Det har hänt massor nu på sommarlovet .. hur kul som helst :D:D
Men iallafall så snart ska jag vara med julia.. blir väl kolla film i det här skitvädret antar jag ;)
Och på onsdag åker hon med mig, vickan, sussane, mamma och carro upp eller ner,jag vet inte.. iallafall in till LEKSAND :D ,
Vi campar på Leksandsommarland campingen och går på leksandsommarland och sådär :)
vi ska TÄLTA , jag och julia ska sova i västa konstiga vi provade att sätta upp det igår men det gick inte vidare bra o:,
Hennes pappa, min pappa och min mamma kom för att hjälpa oss.. ojojoj jag undrar hur det kommer att gå när vi väl är framme.. haha ,, det ska bli skit kul iallafall..
Ha det bra !! :)

j&r







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0