movie night ;*

hejhej :)
mindag;

vaknade klockan kvart över 10 imorse, gick upp satte på tvn, det var om michael jackson överallt redan i morse, men det älskade jag eftersom han var en stor favorit :)
Åt frukost sen vart det hip hip hora med storesyster.
Gick upp städade mitt rum, sminkade mig och klädde på mig :),
Sen åkte jag till messan, alltid lika mycket att göra där hemma;) .
Sen vart klockan redan halv 4, så vi cyklade hem till mig, jag tog mina pengar och en biobiljett, sen kom melissas låtsaspappa (björn) och hämtade upp oss och skjutsade ner oss på stan;) ..
Vi åkte till hemmakväll och köpte bio godis och sen gick vi direkt till bion och kom precis när dom öppnade så vi fick gå in och ge våra biljetter och sätta oss i bio stolen ;).
Vi kollade på ICE AGE 3, SÅ HIMLA  BRA;) . och det är ju precis min och messans humor så vi asgarvade hela tiden. (y):D
sen åkte jag hem till messan, vi fixade massor :), så jag kom precis hem och sitter här och lyssnar på musik.. men fy vad jobbigt det var att titta på minnet av michael j, ;(


' skriver imorn igen :)

kunglig




Kommentarer
Postat av: Messï´

ha den bilden var bra för oss ;P

minns du "pappan" som satt bervid dig och asg typ hela tiden hahah ;P ses BYEE <33333333333333333333333333333

2009-07-28 @ 12:26:58
URL: http://assilem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0