thats me.

det är jag som är heval.
som ni ser så har jag och rebecka fixat ihop en blogg tillsammans.
jag ska försöka berätta lite om mig själv:)

jag är 14 år, bor i en liten stad som kallas sandviken.
jag är född i sverige och har bott i sverige hela mitt liv men jag kommer ifrån turkiet.
det är just därför jag befinner mig i turkiet just nu hälsar på släkt och så.
ee, vad mer? vi är fem i familjen....eee.. haha där tog min lilla berätelse slut.
och juste den bästa vän jag kan ha är rebecka.

vill ni veta mer så är det bara att fråga på.

jag ska ta och försöka fixa ihop en design bara tillfällig.
vi får ta och fixa en snygg design sen när jag kommer hem, tillsammans.

jag skriver så ofta jag kan och bilder kommer senare.

xoxo.. Heval♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0