brrrr..

hemma från skolan nu, asså helt sjukt jag måste ha nå slags fel när det gäller kropsvärme.

okej, ni kommer säkert tänka men jag fryser också offta men det här r inte smma sak utan, jag har iisss kalla händer nästan hela tiden!
det tar ungefär hela dagen för mina händer att hitta tillbaka till vanlig temperatur efter att jag har varit ute?

bin biologi/kemi lärare undrade om jag skojjade när han fick känna på mina händer.. för de var väldigt kalla.

idag så hade jag på mig ett par tjocka strumpbyxor en kortärmas tunika, och vantarna då och då..
haha, mobbad..

okej, nog babblat om min konstiga hälsa. vad ska alla göra i helgen? bara en random fråga som dök upp:)



ska nog ta och skaffa mig en sån här eskimo dräkt;) vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0