lördag - söndag

tjenatjena :)

Nu sitter jag här och dunkar musik, jag ska snart till gävle och träffa kusinen min (: ,
Sen julia och en till.. WOHO och äntligen har dagen kommit !!!!!!!!!! , bby kommer !
jaja iallafall så jag är dålig på att uppdatera jag vet men jaja, thats life.
Men iallafall så man måste ju ha något vettigt att skriva om om man ska skriva, man kan väl inte typ ba;
Hej nu ska jag ut.. hejdå (: .
Jaja kanske ibland, men iallafall så igår va det fest och det va lite segare i början men mot natten vart det kulkul ! , mycke dans osv. jag känade iallafall 500:- på det, fick det för att jag serverade (:
Najjjjs . Nu ska jag kila ner och leta efter ett kvitto jag ska lämna tillbaka en tunika,

kyss / REBECKA



Julia och jag yesterday, fast där va vi inte sminkad inte fixat håret nothing, vi bara tog på oss kläderna på morgonen.

And I Love Julia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0