much is hurtful..

hejsan,

länge sedan nu..

Gick väl ner i depp kanske, jag vet inte.. jag grät på kvällarna mycket nu, så jag vet inte jag..
börjar hitta tillbaka i verkliga livet tror jag, hoppas det..
iallafall ingen speciell dag idag, börjar att blogga nu (((: ,
Jag har ju börjat att konfakurser nu så 9 maj -2010 är det dags, dådu.. då äre konfa,!!
Nu tittar jag på carolina gynning program som var premiär nyss (: , hon är asfin !

JAG OCH JULIA SKA BLI WANNABE VARANDRA IALLAFALL ! , HON SKA SÄTTA I HÅRFÖRLÄGNING OCH BLONDERA FAST MED LITE MÖRKA SLINGOR, OCH JAG SKA SLINGA HÅRET LITE , LOVELIeHH ! 'aa) .
Nu ska jag titta tv, grattis i efterskott melissa som fyllde igår :) ,
Kyss/  REBECKA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0