zzzz

vi är så grymt dåliga på att uppdatera we know..
men det är bara för att ibland då har vi bara inte nått att skriva om iallafall jag..
jag vet liksom inte vad jag ska skriva, för hur kul är det för er att läsa hur en vanlig skoldag har varit för mig?

såå, jag har bestämt mig för att jag skriver inte s mycket utan att jag försöker ladda upp så myckeet bilder som möjligt!

för jag tycker att det är kul att ta kort, derför jag skaffat mig en system kamera eller jag fick det när jag fylde år i februari 2008.. fy vad glad jag blev!!

aja, nog snackat.. har inte så mycket bilder på lager just nu men ska fixa lte;)
puss.

plus att jag har varit sjukt trött de sista dagarna nå fel med mig? :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0